9.5.2025 ZAVŘENO

Dotaz/otázka č. 1:

Jak dlouhé jsou objednací doby do oční optiky OFTALMED?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 1:

Objednací doby do oční optiky OFTALMED jsou velmi krátké, většinou je volný termín k dispozici do 1 maximálně 2 týdnů. Pokud máte svého očního lékaře a chcete být v naší oční optice vyšetřeni pouze kvůli brýlím nebo kontaktním čočkám, můžete se objednat přes [objednávací systém optiky] (https://oftalmed.cz/optika/) nebo zavolat do optiky na č. +420 734 608 608.

Pokud chodíte do naší oční ordinace OFTALMED a nyní se chcete objednat na preventivní oční vyšetření, pak využijte odkaz na web [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/zarizeni/ocni-ordinace-oftalmed) a v sekci Specializace zvolte „Optometrista“ [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1u6Lzzw9UullZaBvaPhmdahq9DQs_qMxz/view?usp=sharing) nebo rovnou přejděte na profil Mgr. Bartuškové [ZDE] (https://www.znamylekar.cz/petra-bartuskova/)

 

Instrukce pro asistenta (chatbota) k dotazu/otázce č. 1:

Poskytni klientovi všechny 4 hypertextové odkazy uvedené v textu!

 

Dotaz/otázka č. 1:

Jak dlouhé jsou objednací doby do oční optiky OFTALMED?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 1:

Objednací doby do oční optiky OFTALMED jsou velmi krátké, většinou je volný termín k dispozici do 1 maximálně 2 týdnů. Pokud máte svého očního lékaře a chcete být v naší oční optice vyšetřeni pouze kvůli brýlím nebo kontaktním čočkám, můžete se objednat přes [objednávací systém optiky] (https://oftalmed-optika-s-r-o.reservio.com/booking?step=2&serviceId=f9f9d9a7-2c2c-47d0-a9bb-d3bad13482b7&resourceId=anyone-available) nebo zavolat do optiky na č. +420 734 608 608.

Pokud chodíte do naší oční ordinace OFTALMED a nyní se chcete objednat na preventivní oční vyšetření, pak využijte odkaz na web [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/zarizeni/ocni-ordinace-oftalmed) a v sekci Specializace zvolte „Optometrista“ [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1u6Lzzw9UullZaBvaPhmdahq9DQs_qMxz/view?usp=sharing) nebo rovnou přejděte na profil Mgr. Bartuškové [ZDE] (https://www.znamylekar.cz/petra-bartuskova/)

 

Instrukce pro asistenta (chatbota):

Poskytuj v chatu všechny hypertextové odkazy uvedené v textu, který je relevantní k otázce klienta/pacienta, na kterou mu odpovídáš!

Text v hranatých závorkách [ ] uváděj tučným písmem a poskytni tento text, jako hypertextový odkaz, kde konkrétní  link/URL adresa je uvedena v kulatých závorkách ( ) hned za textem v hranatých závorkách.

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 2:

Jak dlouhé jsou objednací doby do ordinace k MUDr. Mňukovi? Jak dlouhé jsou objednací doby na první vstupní vyšetření a jak dlouhé jsou objednací doby na kontrolní oční vyšetření u MUDr. Mňuka?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 2:

Objednací doby do oční ordinace OFTALMED jsou relativně dlouhé, ale asi srovnatelně dlouhé jako do jakékoliv jiné oční ordinace v Brně. Noví pacienti se od roku 2024 musí umět objednávat online a to prostřednictvím webu [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/zarizeni/ocni-ordinace-oftalmed). Chcete-li být vyšetření u očního lékaře, je nutné zvolit nejdříve v sekci Specializace „Oční lékař“ [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1DdCIB3pMMsN3sRlZ_MYO1YRrrSOpzrUt/view?usp=drive_link) a následně vybrat Službu, o kterou máte zájem. Nejdéle čekají pacienti na „Vstupní (první) oční vyšetření“, kterým musí projít ti, kteří (jak lze z názvu vyšetření odvodit) k nám jdou poprvé. Pro „Kontrolní oční vyšetření“ nabízí objednávací systém dřívější termíny. Tyto termíny jsou ale určeny pro pacienty, kteří jsou v naší oční ordinaci již „registrovaní“.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 3:

Mám žádanku na oční vyšetření, jak a ke komu se mohu objednat?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku č. 3:

Pokud máte žádanku k očnímu vyšetření, pak je nutné se objednat se k vyšetření k očnímu lékaři do oční ordinace (nikoliv na Preventivní kontrolu k optometristce Mgr. Bartuškové). Objednání do ordinace je možné přes web [www.znamylekar.cz] (www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2), kde zvolíte jako Službu buď „Vstupní (první) oční vyšetření“ – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1Y5mPWDLwKXIvmNS1d2VW5fXSSi_nQLaU/view?usp=drive_link), jdete-li k nám do ordinace poprvé nebo zvolíte „Kontrolní oční vyšetření“ – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/11AmlyWG9jYy3760GCcsip1j-aPFyuJSB/view?usp=drive_link), pokud už jste u nás již byli a toto nebude Vaše první návštěva v ordinaci MUDr. Mňuka.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 4:

Potřebuji od očního lékaře potvrzení na řidičský průkaz, řidičák, ŘP, papíry na auto. Jak a ke komu se mám objednat na toto vyšetření?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 4:

K potvrzení, zda pacient splňuje právní normy ČR pro řízení motorového vozidla, je zapotřebí se objednat k očnímu lékaři. Pro vyjádření ke způsobilosti řídit motorové vozidlo je nutné zjistit nejen zrakovou ostrost pacienta, ale i rozsah jeho zorného pole pomocí speciálního přístroje – perimetru. Perimetrické vyšetření ale není v tomto případě hrazeno z veřejného zdravotního pojištění a stojí 500 Kč. Objednání je možné přes web [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2), kde jako Službu zvolíte „Řidičský průkaz – vyšetření zorného pole“ – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1DdCIB3pMMsN3sRlZ_MYO1YRrrSOpzrUt/view?usp=drive_link)

 

Upozornění pro pacienta: Pravidelné lékařské prohlídce je řidič „amatér“ povinen se podrobit nejdříve 6 měsíců před dovršením zákonem stanoveného věku a nejpozději v den, kdy dovrší věk 65, 68, 70, 72, 74, atd…. neurčí-li posuzující lékař jinak). Objednejte se na oční kontrolu s perimetrickým vyšetřením s dostatečným předstihem neboť žádost o vyšetření na řidičský průkaz není brána jako akutní stav, nezískáte tak termín třeba do 4 týdnů, jak se někteří pacienti domnívají.

 

Instrukce pro asistenta (chatbota) k dotazu/otázce:

Poskytni klientovi všechny hypertextové odkazy uvedené v textu!

 

 

Dotaz/otázka č. 5:

Je možné v oční ordinaci OFTALMED vyšetření barvocitu?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 5:

Ano, v oční ordinaci OFTALMED jsme schopni barvocit vyšetřit. K dispozici máme v knižní podobě Ishiharovy nebo Stilling-Velhagenovy barvocitové tabulky, v digitální podobě Hue test a ordinace OFTALMED jako jedna z mála také disponuje možností vyšetření signálních světel za pomoci svítilny – Gulden Farnsworth FlashlightTM.

Vyšetření barvocitu provádí lékař a je možné se na dané vyšetření objednat přes web [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2), kde jako Službu zvolíte buď „Vstupní oční vyšetření“ [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1Y5mPWDLwKXIvmNS1d2VW5fXSSi_nQLaU/view?usp=drive_link), půjdete-li do naší oční ordinace poprvé nebo zvolíte „Kontrolní oční vyšetření“, pokud už jste u MUDr. Mňuka v minulosti vyšetřeni byli [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/11AmlyWG9jYy3760GCcsip1j-aPFyuJSB/view?usp=drive_link).

 

 

Dotaz/otázka č. 6:

Vyšetřujete v oční ordinaci i děti?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 6:

Pan doktor Mňuk přijímá do své péče pacienty/děti starší 6 let. Rodiče batolat a dětí předškolního věku odkazujeme na oční lékařky na [Poliklinice Žerotínovo náměstí] (https://www.polza.cz/nase-zarizeni/polikliniky/poliklinika-zerotinovo-namesti/ocni-ambulance) – MUDr. Kianičkovou (+420 533 302 340), MUDr. Černou (+420 533 302 338 nebo 774 745 358) a nebo MUDr. Gajovou (+420 533 302 279).

Pokud byste sháněli akutní péči (např. při poranění oka/očí) Vašeho dítěte, pak pro děti a dorost do 18 let v Brně zajišťuje akutní péči Fakultní dětská nemocnice Brno (FDN) – Dětská oční klinika (adresa: Černopolní 9, Brno – pavilon C, 1. podzemní podlaží) – odkaz [ZDE] (https://mapy.cz/zakladni?q=d%C4%9Btsk%C3%A1%20nemocnice%20brnp&source=base&id=2064775&x=16.5765684&y=49.1745793&z=19)

Důležitá informace pro rodiče:

Pokud k nám na vyšetření budete objednávat prvňáčka, pak je vhodné nacvičit s ním čtení za pomocí Pflügerových háků, nejsou-li si děti ještě jistí abecedou. Odkaz na pomůcku [ZDE] (https://oftalmed.cz/wp-content/uploads/2024/08/Pflugerovy-haky-cvicebni-pomucka-pro-deti-neznale-abecedy.pdf)

Instrukce pro asistenta (chatbota) k dotazu/otázce č. 6:

Děti pod 6 let MUDr. Mňuk neošetřuje!

 

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 7:

Jsem na invalidním vozíku, je to problém? Je přístup do optiky/ordinace bezbariérový?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 7:

Do prostor optiky potažmo ordinací vedou z ulice 2 schody, dále jsou prostory zdravotnického zařízení OFTALMED bezbariérové. Na vyžádání jsme schopni nainstalovat na schody nájezdové rampy [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1BE01h_N7TQI-2K0EL0r_BZCp69mx0znZ/view?usp=sharing),  nutno ale podotknout, že pacient MUSÍ být schopen přesunout se sám nebo za pomoci svého doprovodu na vyšetřovací křeslo vyšetřovací jednotky, takzvaného UNITu – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1LmGt62CYQv_kjldRPKESqkKjUesXflJV/view?usp=drive_link). Pokud toho není/nebude pacient schopen, musí vyhledat lékařskou péči v jiném zdravotnickém zařízení.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 8:

Dobrý den, vážím 180 kg, je to problém?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 8:

V našich ordinacích máme vyšetřovací jednotky (UNITy). Pro představu, co je a jak vypadá vyšetřovací jednotka nebo-li UNIT, vám přikládáme [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1LmGt62CYQv_kjldRPKESqkKjUesXflJV/view?usp=drive_link). Naše UNITy disponují hydraulikou se zdvihem max. 150 kg. Pacienty s váhou těžší než 150 kg u nás v ordinaci/optice tedy nevyšetřujeme, aby nedošlo k poškození našeho vybavení. V případě, že si pacient není svou váhou jistý nebo se udávaný váhový údaj personálu našeho zdravotnického zařízení nezdá adekvátní, je pacient povinen podstoupit před vyšetřením zvážení na speciální váze [MyWeigh XL 700] (https://hbitech.com/product/xl-700) s nosností 320 kg. Pokud vážení pacient/zákazník optiky odmítne, nebude u nás vyšetřen.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 9:

Mohu přijít do ordinace se psem nebo s jiným zvířetem?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 9:

Jediné zvíře, které má povolen vstup do našeho zdravotnického zařízení je asistenční pes slabozrakých nebo nevidomých pacientů. Jiná zvířata mají vstup zakázán.

 

 

Dotaz/otázka č. 10:

Je možné se v prostorách ordinace/optiky připojit k WiFi síti?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 10: Ano, samozřejmě! Prostory ordinace/optiky jsou pokryty velmi dobrým WiFi signálem. Název sítě je: OFTALMED-FREEWIFI, heslo: oftalmed.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 11:

Může mi pan doktor předepsat bílou, slepeckou hůl?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 11: Ano, bílou, slepeckou hůl Vám pan doktor může předepsat. Stejně tak Vám ji může předepsat i Váš praktický lékař, pokud ví číselný kód daného zdravotnického prostředku.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 12:

Může mi pan doktor předepsat lupu? Prý předpis speciálních optických pomůcek v jihomoravském kraji spadá do jeho kompetence.

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 12:

Ano, pan doktor Mňuk je tzv. lékařem S4, lékařem oprávněným k předpisu speciálních optických pomůcek pro Jihomoravský kraj. Předpis optických pomůcek včetně vyšetření probíhá ale ve Fakultní nemocnici u sv. Anny v Brně (budova CH, přízemí – odkaz na mapu [ZDE] (https://mapy.cz/zakladni?source=base&id=2064832&x=16.5974329&y=49.1905588&z=19), nikoliv v oční ordinaci OFTALMED. Telefonní číslo pro objednání do FN u sv. Anny k předpisu lupy či jiné speciální optické pomůcky je +420 543 18 28 48.

 

 

Dotaz/otázka č. 13:

Vyšetříte mě u vás v optice a naučíte mě aplikovat měkké kontaktní čočky?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 13:

Oční optika OFTALMED disponuje základními zkušebními sadami měkkých kontaktních čoček od firmy Coopervision a Johnson&Johnson, t.č. ale prozatím slouží k řešení refrakčně složitějších případů než jen čistě k „normálním“ aplikacím.

 

 

Dotaz/otázka č. 14:

Mohu na vyšetření přijít s nasazenými kontaktními čočkami?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 14:

Ne, nechoďte prosím na vyšetření s nasazenými kontaktními čočkami. Je jedno, zda se jedná o preventivní kontrolu u optometristky nebo o vyšetření u pana doktora Mňuka. Čočky by měly být v očích nasazeny naposledy předchozí den, v den vyšetření již nikoliv. Děkujeme, že dodržujete naše doporučení.

 

 

Dotaz/otázka č. 15:

Bude mě pan doktor rozkapávat?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 15:

Na tuto otázku je těžké odpovědět. Jdete-li k MUDr. Mňukovi na Vstupní (první) oční vyšetření a nemáte oční potíže, pak Vás velmi pravděpodobně nerozkape. Pokud máte ale třeba žádanku z diabetologie či od internisty k vyšetření očního pozadí, pak s rozkapáním počítejte. Nezapomeňte, že jste-li rozkapaní, nesmíte řídit motorové vozidlo! Domluvte si od nás odvoz. Pan doktor rozkapává i tehdy, má-li podezření na šedý zákal, zelený zákal nebo třeba potřebuje zkontrolovat sítnici v periferii oka, atd…

 

 

Dotaz/otázka č. 16:

Co znamená, že mě pan doktor „rozkape“?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 16:

Rozkapání znamená rozšíření zorniček pomocí speciálních kapek (mydriatik). Potom, co pacient podstoupí všechna potřebná vyšetření (měření dioptrií, nitroočního tlaku, čtení na dálku/blízko, focení očního pozadí) se posadí do čekárny. Tam mu jsou aplikována mydriatika, pacient má zavřené oči (kapky tak lépe účinkují). Až se zorničky rozšíří (tento stav se nazývá mydriáza), vyšetření u lékaře pokračuje dále.

 

 

 

Dotaz/otázka č. 17:

Samoplátci, nepojištění pacienti?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 17:

 

 

 

Dotaz/otázka č. 18:

Nemluvím česky, je to problém?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 18:

Dle bodu 10.4. [Vnitřního řádu oční ordinace a oční optiky OFTALMED] (https://oftalmed.cz/wp-content/uploads/2024/08/OFTALMED-vnitrni-rad.pdf) probíhá konverzace mezi pacientem a lékařem výhradně v českém (event. slovenském) jazyce. Doktor Mňuk akceptuje doprovod, který bude adekvátně tlumočit. Softwarové překladače v mobilních zařízeních, tabletech či jiných zařízeních neakceptuje!

 

 

 

Dotaz/otázka č. 19:

Oční pohotovost v Brně? Řešení akutních očních problémů v době víkendů a svátků?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 19:

 

OČNÍ POHOTOVOSTNÍ SLUŽBA V RÁMCI MĚSTA BRNA

 

Oční oddělení ošetřující dospělé pacienty:

– tato 2 pracoviště zajišťující v rámci města Brna akutní oftalmologickou péči (ústavní pohotovostní službu ÚPS v době od 15:00 do 7:00, o víkendech a svátcích) se v poskytování péče střídají:

– v liché roky má ÚPS od 1. do 15. dne v měsíci FN Brno a od 16. dne do konce měsíce FN u sv. Anny

– v sudé roky má ÚPS od 1. do 15. dne v měsíci FN u sv. Anny a od 16. dne do konce měsíce FN Brno

– nemá-li pacient svého očního lékaře a má akutní potíže, nebude vyčkávat s ošetřením na pohotovostní dobu po 15:00 hodině, ale vyhledá pomoc očního lékaře v jednom z výše uvedených zdravotnických zařízení v běžnou pracovní dobu od pondělí do pátku mezi 7 a 15 hodinou

 

Oční oddělení ošetřující děti a dorost ve věku do 18 let:

– pouze toto pracoviště zajišťuje v rámci města Brna akutní péči pro děti a dorost

 

 

 

Dotaz/otázka č. 20:

Druhy očních vyšetření – ??????

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 20:

 

 

Dotaz/otázka č. 21:

Dobrý den, vybral jsem si u vás v optice minulý týden brýle a domluvil se s optikem na jejich výrobě. Chci se zeptat, kdy budou hotové, kdy si pro ně mohu přijít?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 21:

Vzhledem k tomu, že zábrus (vsazení vámi vybraných skel do vaší či nové obruby) neprobíhá u nás v optice ale ve firmě, která nám brýlová skla dodává, tak dodání brýlí trvá cca 1-2 týdny. Hned jak budou brýle fyzicky na prodejně přítomny, bude Vám odeslána informativní SMS nebo email.

Také bychom Vás rádi upozornili, že brýle je možné si vyzvednou ve všední dny od 8:00, v pátek od 8:15. V případě dotazů volejte na číslo +420 734 608 608 nebo pište na email: ocni.optika@oftalmed.cz.

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 22:

Přijímá, bere pan doktor nové pacienty?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na otázku/dotaz č. 22:

Ano, pan doktor má t.č. ještě volné kapacity a přijímá nové pacienty. Je 21. století a proto preferujeme, aby se pacienti objednávali online a to přes web [www.znamylekar.cz] (www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2). Pokud nemají pacienti přístup k internetu, musí požádat rodinné příslušníky nebo někoho jiného o pomoc – objednávací systém je přizpůsoben k tomu, aby mohla jedna osoba objednat druhou osobu k vyšetření.

Pokud jde pacient do ordinace OFTALMED poprvé, je potřeba aby se objednal na oční vyšetření k očnímu lékaři zvolil jako Službu „První (vstupní) oční vyšetření“, následně vyplníte Vaši pojišťovnu a potvrdíte, že jdete k Dr. Mňukovi poprvé. Následně se Vám otevře nabídka patřičných termínů, které jsou volné a Vám tedy k dispozici.

Ordinace OFTALMED má smlouvy se všemi běžnými zdravotními pojišťovnami (ZP), konkrétně máme smlouvy s těmi ZP:

  • Všeobecná zdravotní pojišťovna ČR (111)
  • Vojenská zdravotní pojišťovna České republiky (201)
  • Česká průmyslová zdravotní pojišťovna (205)
  • Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví (207)
  • Zdravotní pojišťovna ministerstva vnitra České republiky (211)
  • RBP, zdravotní pojišťovna (213)

Oční vyšetření (ať už vstupní, kontrolní či jiné) nejsou standardně pojištěným pacientem nikterak hrazeny, péče je poskytována v rámci veřejného zdravotního pojištění „zdarma“. Přesto však ne všechna vyšetření lze účtovat na zdravotní pojišťovnu – příkladem je vyšetření OCT (optická koherentní tomografie) = „laserový“ sken sítnice, který stojí 700Kč za obě oči. O nutnosti provést toto vyšetření budete ale předem upozorněni.

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 23:

Potřebuji předepsat kapky, už mi dochází.

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 23:

Dobrý den, pokud kapete kapky pravidelně (např. na zelený zákal nebo na alergii) a Váš lék Vám dochází, je vhodné psát vždy potom, co otevřete poslední lahvičku a víte, že kontrolu u pana doktora Mňuka máte za více jak za měsíc. Úplně nejlepší je napsat panu doktorovi email (ocni.ordinace@oftalmed.cz) nebo SMSku s žádostí o zaslání SMS eReceptu. Do emailu/SMSky prosím napište své jméno, příjmení, rodné číslo a raději i telefonní číslo a samozřejmě i název kapek, které Vám dochází.

Dotaz/otázka č. 24:

Objednal jsem se na OCT, musím jít ještě na kontrolní vyšetření?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 24:

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

 

Pokud jste se objednal na OCT vyšetření, je důležité vědět, že toto vyšetření je nadstandardní a slouží k podrobnému vyšetření očního pozadí. Není hrazeno z veřejného zdravotního pojištění a stojí 700 Kč. Vyšetření se provádí v rozkapání.

 

Pokud jste se v kalendáři na webu [www.znamylekar.cz] (www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2) objednali na OCT vyšetření, není již třeba si k tomuto vyšetření “doobjednat” vyšetření kontrolní. Během „jednoho sezení“ Vám paní magistra Bartušková změří dioptrie a pan doktor Mňuk Vás rozkape – zkontroluje sítnici a navíc provede objednané OCT vyšetření. Je potřeba také počítat s tím, že tu u nás strávíte cca 1-1,5 hodiny a že nebudete moct po rozkapání zorniček řídit automobil!

 

 

 

Dotaz/otázka č. 25:

Dobrý den, potřebuji (je nutná) žádanka na oční vyšetření?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 25:

Dobrý den, děkuji za Váš dotaz.

V zásadě žádanku na oční vyšetření nepotřebujete, k očnímu lékaři nebo na prevenci k paní magistře optometrie (přeměření dioptrií, nitroočního tlaku a vyfocení očního pozadí, které zpětně kontroluje atestovaný lékař) můžete jít z vlastní vůle.

Pokud ale žádanku máte (Vašeho lékaře zajímá, jak jste na tom po zdravotní stránce s očima), je nutné se objednat do oční ordinace k lékařskému vyšetření (nikoliv na prevenci k optometristce Mgr. Bartuškové). Objednání je možné přes web [www.známýlékař.cz] (https://www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2), kde zvolíte Službu buď „Vstupní (první) oční vyšetření“ – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/1Y5mPWDLwKXIvmNS1d2VW5fXSSi_nQLaU/view?usp=drive_link), jdete-li k nám do ordinace poprvé nebo zvolíte „Kontrolní oční vyšetření“ – [ilustrační obrázek] (https://drive.google.com/file/d/11AmlyWG9jYy3760GCcsip1j-aPFyuJSB/view?usp=drive_link), pokud už jste u nás již v minulosti byli a toto tak nebude Vaše první návštěva v ordinaci MUDr. Mňuka.

 

 

Dotaz/otázka č. 26:

Dobrý den,

mám problém s objednávkovým systémem, nejde mi zamluvit si/objednat si kontrolu.

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 26:

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

 

Víme, že pro některé pacienty je objednávání kontrol přes internet komplikované, ale je 21. století, tato možnost tu je a my chceme, aby ji pacienti/zákazníci plně využívali. Doktor Mňuk by byl rád, aby se jeho kolegové věnovali více pacientům či zákazníkům oční ordinace a oční optiky, než trávili čas na telefonu objednáváním kontrol.

Na našich webových stránkách je dostupný i [videonávod] (https://oftalmed.cz/ordinace-2/) jak se objednat (krok po kroku). Pokud byste se i přesto nezvládli objednat, požádejte o pomoc někoho ze svých blízkých – objednání přes web [www.znamylekar.cz] (https://www.znamylekar.cz/zarizeni/ocni-ordinace-oftalmed) je přizpůsobeno i pro tuto variantu (že někdo někoho objedná).

Upozornění: Je možné, že chcete-li si zamluvit první vstupní vyšetření v ordinaci Dr. Mňuka (vyberete Specializaci „Oční lékař“), tak Vám systém v sekci Služby nabízí pouze jednu jedinou možnost a tou je „Kontrolní oční vyšetření“. V tomto případě nejsou termíny pro vstupní vyšetření k dispozici, doporučujeme si termíny zkusit zabukovat za pár dní, to se většinou nové termíny objeví, neboť jsou systémem automaticky přidávány každý den.

 

 

Dotaz/otázka č. 27:

Dobrý den,

mám problém s objednávkovým systémem – nejde mi přeplánovat kontrola.

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 27:

Dobrý den, děkujeme za Váš dotaz.

 

Mrzí nás, že máte problém s přeplánováním kontroly. Zkuste prvně požádat o pomoc někoho ze svých blízkých… pokud ani jim nepůjde změnit termín kontroly, pak jsou dvě možnosti. Zamluvte si přes web [www.znamylekar.cz] (www.znamylekar.cz/tomas-mnuk-2) nový termín, který Vám bude vyhovovat a nám jen napište na emailovou adresu ocni.ordinace@oftalmed.cz zprávu, že původním termín (datum a čas) rušíte. Druhou možností je zavolat do optiky na č. +420 734 608 608 nebo do ordinace +420 731 875 187 s prosbou o pomoc.

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 28:

Dobrý den potřebuji změnit termín návštěvy na vyšetření

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 28:

Mrzí nás, že musíte termín kontroly zrušit a nejde Vám to. Co se týče zrušení termínu, obecně platí následující postup: Omluvit se z plánované kontroly je nutné do 24 hodin před termínem vyšetření. Nejjednodušším způsobem, jak termín zrušit, je napsat email na adresu petra.bartuskova@oftalmed.cz nebo ocni.ordinace@oftalmed.cz zprávu, že původním termín (datum a čas) rušíte. Druhou možností je zavolat do optiky na č. +420 734 608 608 nebo do ordinace +420 731 875 187 s prosbou o pomoc.

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. 29:

 

XXX

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. 29:

 

 

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. XXX:

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. XXX:

 

 

Dotaz/otázka č. XXX:

Dobrý den, jsem objednaný na 19.9.2024, ale špatně jsem si poznačil hodinu. Jak se dozvím čas vyšetření? Kom mohu zavolat nebo napsat?

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. XXX:

Dobrý den,

při registraci termínu přes web www.známýlékař.cz Vám systém odeslal SMS a nebo email s časem a datem Vaší kontroly. Pokud SMS či email nemůžete dohledat a tak si ověřit čas Vaší návštěvy, je možné tyto informace zjistit s dotazem můžete zaslat na adresu petra.bartuskova@oftalmed.cz nebo ocni.ordinace@oftalmed.cz nebo můžete zavolat do optiky na č. +420 734 608 608 nebo do ordinace +420 731 875 187 s prosbou o pomoc.

 

 

 

 

 

Dotaz/otázka č. XXX:

Dobrý den potřeboval bych změnit termín objednání návštěvy

 

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. XXX:

 

 

 

Dotaz/otázka č. XXX:

Hledám nového očního lékaře pro syna

Odpověď asistenta (chatbota) na dotaz/otázku č. XXX:

 

 

 

Dobrý den, chtěla by som sa spýtat, či se k vám dá přijít na kontrolu s okom. Vytvoril sa mi tam nějaký výrastok asi před týdnem, bohužel žiadny očný lekár neberie nových pacientov, tak neviem na koho sa mám ruku. Problémy s okom, ani brýle nemám, len sa bojím, aby to nebolo nič vážne. Poistovnu mám v ČR OZP, tel číslo 721039979, email l.plankenbuchlerova@gmail.com . Ďakujem pekne, Plankenkenbuchlerová

 

 

 

 

 

Dobrý den, chtěla bych se objednat na vstupní vyšetření k panu doktorovi, ale nemám doporučení od praktického lékaře. Bude mi 48 let a začínám hůře vidět na čtení. Musím donést doporučení nebo se můžu objednat přímo. Děkuji, Pavla Tichá

 

 

 

 

Dobrý den, když jsem u Vás ještě nebyla, ke komu v kalendáři se objednat? Děkuji Habrdová Petra

 

 

 

Dobrý den, dcera Natálie Habrdová (7let) má jít po roce na kontrolu. Mám ji objednat do kalendáře k lékaři nebo do kalendáře k paní optometristce? Moc Děkuji

 

 

 

 

Platím za první vyšetření zraku?

 

 

 

Potřebuji žádanku

Dobrý den, děkuji za Váš dotaz. V zásadě nepotřebujete žádanku na oční vyšetření, k očnímu lékaři nebo na preventivní vyšetření k naší optometričce můžete přijít z vlastní vůle. Pokud však máte žádanku od jiného lékaře, který přeje, aby vaše oči byly odborně vyšetřeny, je třeba se objednat do oční ordinace na lékařské vyšetření, nikoli pouze na prevenci. Můžete se objednat online přes Známý lékař nebo mě kontaktovat a pomohu Vám s objednáním. Pokud máte další dotazy nebo potřebujete více informací, neváhejte se zeptat.

 

 

 

Dobrý den, již jsem si objednala termín k preventivnímu vyšetření k paní doktorce Bartuškové, ale byla by to má první návštěva u vás. V informativním e-mailu jsem se dozvěděla, že jsem se měla objednat na první/vstupní vyšetření k panu doktorovi Mňukovi. Nemám však žádný akutní problém. Prosím, mám se přeobjednat od pana doktora k paní doktorce? 736785826, Michaela Jirků

 

 

 

Dobrý den, mám dvě děti věk 12 a 13 let. Berete nové pacienty? Paní doktorka,ke které jsme chodili ukončili činnost. Děkuji Iveta Mrázková,728332138